Δωρεάν μεταφορικά σε παραγγελίες άνω των 40€
Ακολουθήστε μας:

Συχνές Ερωτήσεις

Πληρωμές

Με ποιόν τρόπο πληρωμής μπορώ να ολοκληρώσω την αγορά μου;
Οι τρόποι πληρωμής που προσφέρουμε είναι με τραπεζική κάρτα, κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό μας λογαριασμό, αντικαταβολή και PayPal.
Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να πληρώσω κατά την παραλλαβή μου από το κατάστημα
Βεβαίως, θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετίσουμε
What Payment Methods Are Accepted?
Nullam sed neque luctus, maximus diam sed, facilisis orci. Nunc ultricies neque a aliquam sollicitudin. Vivamus sit amet finibus sapien. Duis est dui, sodales nec pretium a, interdum in lacus. Sed et est vel velit vestibulum tincidunt non a felis. Phasellus convallis, diam eu facilisis tincidunt, ex nibh vulputate dolor, eu maximus massa libero vel eros. In vulputate metus lacus, eu vehicula dolor feugiat id. Nulla vitae nisl in ex consequat porttitor vel a lectus. Vestibulum viverra in velit ac consequat. Nullam porta nulla eu dignissim cursus.

Αποστολές

Πως θα γίνει η αποστολή της παραγγελίας μου;
Σκοπός του ηλεκτρονικού καταστήματος langerribrazil.gr είναι η γρήγορη εξυπηρέτηση και η άμεση παράδοση των προϊόντων μας. Οι περισσότερες παραγγελίες αποστέλλονται συνήθως σε μία ή δύο εργάσιμες ημέρες (δεν παραδίδουμε Σάββατο, Κυριακή και αργίες). Εφόσον η παραγγελία σας γίνει το Σάββατο, αυτή θα περάσει στο στάδιο έγκρισης, ετοιμασίας και αποστολής την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Κάνουμε παραδόσεις πανελλαδικά (2-3 ημέρες) αλλά και Κύπρο, Βουλγαρία (8 εργάσιμες). Όλες οι παραγγελίες σε απόθεμα αποστέλλονται εντός 24-48 ωρών. Αυτό συμβαίνει από την στιγμή που η παραγγελία σας έχει εγκριθεί. Θα σας ενημερώνουμε μέσω e-mail ή μέσω Sms για την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός από τις αργίες).
Πως μπορώ να μάθω την πορεία της παραγγελίας μου;
Η υπηρεσία courier της Γενική Ταχυδρομική διαθέτει tracking (ηλεκτρονική αναζήτηση αποστολής). Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε και το αντίστοιχο tracking number.Έτσι μπορείτε να δείτε την πορεία παράδοσης του δέματος σας στην σελίδα Γενική Ταχυδρομική και να ενημερωθείτε για την ακριβή ημέρα παράδοσης.
Καθυστερησε η παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω;
Αν για λόγους ανωτέρας βίας υπάρξει καθυστέρηση με την παραγγελία σας, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τους χρόνους αποστολής και παράδοσης. Εάν η νέα ημερομηνία παράδοσης δεν σας εξυπηρετεί έχετε δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία χωρίς καμία χρέωση.
Μπορώ να παραλάβω σε διαφορετική διεύθυνση;
Yπάρχει η δυνατότητα παράδοσης της παραγγελίας σας σε διαφορετική διεύθυνση – από αυτή της παραγγελίας, με τον ανάλογο υπολογισμό των μεταφορικών εφόσον απαιτείται. Ή διεύθυνση αυτή καθώς και τα στοιχεία του παραλήπτη μπορούν να δοθούν κατά την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας.
Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνεργάζεται με αξιόπιστες εταιρείες ταχυμεταφορών για την παράδοση των παραγγελιών στο Χώρο σου σε όλη την Ελλάδα. Οι παραδόσεις γίνονται από την Γενική Ταχυδρομική. Αν βέβαια θέλετε μπορείτε να μας ζητήσετε να μην παραδώσει, Η υπηρεσία Courier της Γενικής Ταχυδρομικής το δέμα σε δική σας διεύθυνση αλλά να παραμείνει στα γραφεία της στην περιοχή σας από όπου μπορείτε να το παραλάβετε εσείς οι ίδιοι (το συμπληρώνετε στα σχόλια).

Επιστροφές

Do I have to pay anything to return my items?
Nullam sed neque luctus, maximus diam sed, facilisis orci. Nunc ultricies neque a aliquam sollicitudin. Vivamus sit amet finibus sapien. Duis est dui, sodales nec pretium a, interdum in lacus.

Τι ψάχνετε;

Το καλάθι σας